بردن این وسیله به فرودگاه عراق ممنوع است

بردن این وسیله به فرودگاه عراق ممنوع است

EDHA:

سردار محسن عقلی فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: حمل هر نوع پاوربانک در چمدان مسافران و دوستانشان در فرودگاه های عراق برای زائران عزیزی که در حال اعزام هستند ممنوع است. از زائران اربعین از طریق شرکت های هواپیمایی تقاضا داریم به این موضوع توجه کنند تا در عراق با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: به فضل الهی به فضل الهی این عملیات گسترده و حساس با آمادگی پلیس فرودگاه و جلساتی که با دستگاه های ذیربط در زمینه اعزام زائران اربعین انجام شده است به خوبی در حال انجام است.

این مقام ارشد انتظامی به مسافران دستور داد: با توجه به حجم زیاد مسافران نجف اشرف، برای تشریفات پروازی برنامه ریزی لازم را برای حضور به موقع در فرودگاه داشته باشند و به توصیه های پلیس توجه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بردن این وسیله به فرودگاه عراق ممنوع است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بردن این وسیله به فرودگاه عراق ممنوع است"، کلیک کنید.