جزئیات ساعات کاری ادارات در استان فارس

جزئیات ساعات کاری ادارات در استان فارس

EDHA:

محسن نعمتی 3 مرداد گفت: بر اساس مصوبه جلسه اضطراری شورای مدیریت بحران استان در خصوص واگذاری اختیارات شورای امنیت ملی به استانداران با تصویب و دستور استاندار فارس برای تداوم ، ساعت کاری کلیه دستگاه های اجرایی اعم از دستگاه های دولتی و غیردولتی و بانک ها از شنبه 7 مرداد لغایت پنجشنبه 1 شهریور از ساعت 6 صبح الی 11:00 تا ساعت 00:00 باز است.

وی ادامه داد: نیروهای اجرایی استان ها که بعد از ظهر وقت شب دارند با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: مقرر شد مدت زمان تعطیلی مراکز و مجتمع های تجاری این استان با همکاری شرکت های توزیع برق این استان و اتحادیه شیراز و فارس تعیین شود. تمدید از ساعت 13:00 الی 17:00 : 00 با توجه به تاثیر مثبت همکاری صنفی در مدیریت مصرف انرژی

نعمتی گفت: مدیران موظفند با دورکاری و برنامه ریزی و نظارت دقیق، ساعات کاهش یافته را رعایت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس و اورژانس، خدمات امدادی جاده‌ای، مراکز خدمات درمانی و پزشکی، اورژانس‌ها، بخش‌های عملیات با کار انتقال، آتش نشانی، نیروی انتظامی، بخش عملیات پستی . خدمات و تامین کالاهای اساسی طبق روال عادی انجام می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیات ساعات کاری ادارات در استان فارس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیات ساعات کاری ادارات در استان فارس"، کلیک کنید.