آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین

آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین

آسنا/اصفهان رئیس سازمان مدیریت بحران استان اصفهان گفت: همزمان با بازگشت تدریجی زائران اربعین به مرزهای داخلی کشور، 315 گروه امدادی برای ارائه خدمات ترافیکی، امداد و نجات، اسکان اضطراری و آب آماده شده است. عرضه در اصفهان

منصور شهرفروش در گفت وگو با EDHA، اظهار کرد: آخرین تیم ها از پلیس راه، راهداری، راهداری، حمل و نقل جاده ای، هلال احمر و اورژانس، شهرداری ها، آتش نشانی، برق، آب، فاضلاب، مخابرات و خدمات روستایی هستند

وی در ادامه افزود: این گروه ها برای ارائه خدمات مسافری در جاده ها و مراکز امدادی در محور غرب، شرق و جنوب استان اصفهان تشکیل شده است. این سرویس در محورهای غربی و شرقی استان اصفهان به ویژه نایین، خار و بیابانک، تیران و قارون، داران و… ارائه می شود.

این مسئول استانی تصریح کرد: بیش از 30 عزادار از استان های اصفهان و خدجوش عازم هستند و مردم در خدمت زائران و اسکان اضطراری آنان هستند. در این ایام پایگاه های امداد و مساجد در مسیر مجتمع های خدماتی خیریه برای خدمت رسانی به زائران آماده و تجهیز شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استان اصفهان تصریح کرد: مدیریت بحران استان اصفهان روز گذشته (10 شهریور) از معترضان راه های غرب استان در حین اجرای عملیات بازدید و از ایمنی آنها بازدید کرد. تمام قوانین ایمنی برای ایجاد فرآیندها و ارائه خدمات به نگهبانان منتقل می شود.

این تولید کننده شیشه با توجه به افزایش ترافیک جاده ای و پیش بینی بارندگی های ناگهانی خاطرنشان کرد: از امروز تا یکشنبه (دوم تا چهارم آبان ماه) در مناطق غربی و جنوبی استان وزش باد و گرد و خاک خواهد بود. افرادی که در این محورها تردد می کنند برای جلوگیری از حوادث رانندگی و سوانح رانندگی به توصیه ها و هشدارهای پلیس راهنمایی و رانندگی توجه کنند. تیم های عملیاتی پلیس راه نیز با تقویت امکانات به ارائه خدمات ویژه می پردازند.

وی افزود: در راستای حمایت و خدمات رسانی به برنامه زیارت اربعین امسال 270 گروه امدادی و امدادی از استان اصفهان به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه در مسیر عتبات عالیات اعزام و مستقر شدند. این 270 تیم مجهز به آمبولانس، پزشک و پرستار، خدمات برق و آب، دیزل ژنراتور، تانکر آب، اتوبوس، ماشین آتش نشانی، جرثقیل آمبولانس، امکانات و خدمات شهری و بهداشت محیط هستند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین"، کلیک کنید.