خونی که بر سر مشروب ریخته شد؛ قصاص قاتل

خونی که بر سر مشروب ریخته شد؛ قصاص قاتل

EDHA:

در حادثه دلخراشی که در سال 1398 در ورامین رخ داد، مرد جوانی به نام حمید، عمو و برادرزاده خود را پس از درگیری بر سر مشروبات الکلی کشت. دیوان عالی کشور نیز حکم وی را تایید کرد و این قاتل در شرف اعدام بود.

بر اساس گزارش ها، درگیری خونینی بر سر نوشیدن مشروبات الکلی در یک جمع دوستانه رخ داد که در نتیجه عمو و برادرزاده به شدت مجروح شدند. متاسفانه هر دو نفر بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

پلیس با آغاز تحقیقات و دستگیری متهم به سرعت جلوی این جنایت هولناک را گرفت. حمید در اعترافات خود به قتل دو نفر اعتراف کرد و انگیزه اش را اختلاف بر سر مصرف مشروبات الکلی عنوان کرد.

پرونده این دوقتل پس از تکمیل تحقیقات و صدور اتهام به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. دادگاه پس از بررسی تمامی جوانب پرونده، حکمی را برای متهم صادر کرد که در نهایت به تایید دیوان عالی کشور رسید.

منبع: فورتاک نیوز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خونی که بر سر مشروب ریخته شد؛ قصاص قاتل" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خونی که بر سر مشروب ریخته شد؛ قصاص قاتل"، کلیک کنید.