ترافیک نیمه سنگین در تمام محورهای شمالی کشور

ترافیک نیمه سنگین در تمام محورهای شمالی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه فراه از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با EDHA وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس گزارش دریافتی از دوربین مرکز کنترل، محور شمال به جنوب کلوئز حدفاصل میرزن آباد تا مجلار و مناطق خشکشتی، پورکان و قندهار و مسیر شمال به جنوب. هرازگاهی منطقه بایجان، حدفاصل شینگلدا تا غزنک و مناطق راینا، آب اسک و کامیون آب علی مناطق ترافیکی نیمه سنگین هستند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده فیروز کوه افزود: ترافیک محور شمال به جنوب فیروزه ای پل سفید و منطقه آزادراه رشت – قزوین محوطه ورودی رودبار نیز بزرگ گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: آزادراه پردیس – تهران نیز بین تونل های 2 و 1 و محور بومیهن – تهران در محدوده جارودود شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

شیرانی با اشاره به سایر محورهای کشور گفت: محورهای قزوین – کرج، کرج – تهران، حسین آباد، پایانه کلانتری شهید، معرتی و پل فردیس تا پل کلک نیز ابلاغ می شود.

وی در پایان گفت: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره تلفن های 120 و 8825555 تماس بگیرند تا بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک نیمه سنگین در تمام محورهای شمالی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک نیمه سنگین در تمام محورهای شمالی کشور"، کلیک کنید.