عکس/ کنفرانس بین المللی بررسی مداخلات آمریکا در ایران در سال ۱۳۳۹

EDHA:

نمایندگان مجلس، دانشمندان، روزنامه نگاران و فعالان ضد استعمار در قالب نمایندگانی از کشورهای مختلف مانند اتریش، آلمان شرقی و غربی، لبنان، پاکستان، مالزی، مکزیک، فیلیپین، سوئد، دانمارک، اسپانیا، لهستان، شیلی، شوروی. اتحادیه، انگلستان، هلند، عربستان سعودی، آلبانی، مجارستان، ژاپن، هند، یوگسلاوی، آرژانتین و الجزایر در این کنفرانس شرکت داشتند.

این همایش پیام امام با حضور صادق قطب زاده وزیر امور خارجه وقت و هیئت های مختلف از حدود پنجاه کشور آغاز شد. روز چهاردهم خردادماه مهمانان جلسه به حرم امام در حسینیه جمران رفتند.

تصویر/ کنفرانس بین المللی بررسی مداخلات آمریکا در ایران در سال 1339

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس/ کنفرانس بین المللی بررسی مداخلات آمریکا در ایران در سال ۱۳۳۹" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس/ کنفرانس بین المللی بررسی مداخلات آمریکا در ایران در سال ۱۳۳۹"، کلیک کنید.