دلیل گرانی طلا چه بود؟

دلیل گرانی طلا چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمد کشتی آرای فعال بازار طلا در خصوص وضعیت بازار طلا در هفته جاری گفت: قیمت جهانی طلا و ارز در این هفته همچنان سیر صعودی داشته و قیمت جهانی طلا تا ۲۵۸۴ دلار افزایش پیدا کرده است. 

وی افزود: این دو عامل موجب شده که قیمت طلا و سکه در بازار داخلی به نسبت هفته گذشته و اوایل هفته جاری افزایش داشته باشد. 

وی تصریح کرد: در این هفته عرضه و تقاضا در شرایط اعتدال قرار داشته به همین دلیل حباب سکه هیچ تغییری نکرده است و این موضوع نشان دهنده این است که تقاضا اضافی به بازار وارد نشده است.

کشتی آرای اظهار داشت: قیمت سکه طرح قدیم امروز در آخرین معاملات ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان، نیم سکه ۲۴ میلیون تومان، ربع سکه ۱۶ میلیون تومان، سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد. 

وی افزود: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و‌۷۴۵ هزار تومان معامله شد.

کارشناس بازار طلا قیمت حباب سکه را ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

وی در خصوص آینده بازار طلا اظهار داشت: آینده بازار نامشخص است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دلیل گرانی طلا چه بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دلیل گرانی طلا چه بود؟"، کلیک کنید.