دستگیری باند سارقان حرفه ای و سابقه دار منازل در مرزداران

دستگیری باند سارقان حرفه ای و سابقه دار منازل در مرزداران

مدیریت مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی پایتخت، گروهی از سارقان حرفه ای و سابقه دار منزل را در منطقه مرزداران دستگیر کرد.

به گزارش EDHA، سرلشکر علی قاسم پور در این خصوص گفت: تیم عملیاتی فرماندهی کلانتری 139 میرزادران حین گشت زنی در خیابان «الوند» چهار سرنشین یک دستگاه خودرو پراید هاچ بک را که صورت هایشان مخفی بود دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران مخفیانه آنها را زیر نظر داشتند و پس از بازجویی از پلاک ها متوجه شدند که پلاک های نصب شده روی خودروی متهم جعلی بوده و با مشاهده ماموران متهم قصد فرار داشت که بلافاصله ماموران پلیس آگاهی دستگیر کردند. . پلیس 139 میرزادران دستور ایست داد و راننده توجهی نکرد و به طرز خطرناکی متواری شد.

این افسر پلیس اضافه کرد: پس از تعقیب و گریز طولانی مدت خودرو متوقف و متهم با پای پیاده متواری شد و پس از تعقیب و گریز کوتاه مدت سه نفر از آنها به شهادت رسیدند.

بازرس قاسم پور تصریح کرد: پس از تحقیقات اولیه از سارقان، پلاک خودرو جعلی، ابزارآلات حرفه ای سرقت، زنجیر با 15 عدد کلید و قفل شکن به ارزش 1600 یورو و 1500 دلار و همچنین دو فقره سرقت دیگر کشف شد ساعت‌های مچی گران‌قیمتی که اخیراً از یکی به سرقت رفته بودند، مشخص شد که از خانه‌ها به سرقت رفته‌اند.

رییس مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پولیس کابل گفت: افراد دستگیر شده به 20 مورد سرقت منزل اعتراف کرده اند. شناسایی متهمان این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سامونال قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: هنگام گذراندن اوقات فراغت از منزل از نگهداری اشیای با ارزش مانند طلا، جواهرات و وجوه نقد در منزل خودداری کرده و از امنیت منازل خودداری کنند دوربین های مدار بسته.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری باند سارقان حرفه ای و سابقه دار منازل در مرزداران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری باند سارقان حرفه ای و سابقه دار منازل در مرزداران"، کلیک کنید.