جزییاتی دیگر از تصادف در آزادراه ساوه – همدان از زبان رییس فراجا

جزییاتی دیگر از تصادف در آزادراه ساوه - همدان از زبان رییس فراجا

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فراهان در تشریح جزئیات حادثه خونین امروز در محور سهایی – همدان گفت: این حادثه دلخراش بر اثر برخورد سه خودروی سواری سمند، پرید و تابا رخ داد کشته شدند. هموطنان و 6 نفر مجروح شدند.

به گزارش خبر EDHA، سرهنگ بهروز خانپور افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد خودروی سمند به دلایلی که هنوز مشخص نشده است از جاده اصلی خارج و وارد لاین مقابل شده است. دلیل موثر این حادثه سرعت بالای خودروی دریایی و بی کفایتی راننده بوده است.

مدیرکل راهداری ضمن تاکید بر خطرات موجود در این قسمت از بزرگراه گفت: محل وقوع این حادثه یکی از مناطق ناشی از تصادفات جاده ای است که متأسفانه فاقد علائم هشدار دهنده و دستورالعمل مناسب است دلیل اصلی حادثه همچنان توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است و جزئیات بیشتر در آینده اعلام خواهد شد.

وی در پایان از رانندگان خواست با رعایت سرعت مجاز و توجه ویژه به نقاط پرخطر جاده ای و هشدارهای پلیسی از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییاتی دیگر از تصادف در آزادراه ساوه – همدان از زبان رییس فراجا" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییاتی دیگر از تصادف در آزادراه ساوه – همدان از زبان رییس فراجا"، کلیک کنید.