دستگیری ۳ نفر از عاملان وقوع قتل در تهران

دستگیری ۳ نفر از عاملان وقوع قتل در تهران

EDHA:

سردار علی ولی پور گدرزایی گفت: صبح روز جمعه بیست و پنجم قبرگلی سال جاری خبر مرگ مشکوک جوانی بر بالین اورژانس بیمارستان رسول اکرم (ص) توسط مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد. تلفن داد 110.

وی افزود: با شنیدن این خبر تیم کارآگاه حوزه دهم پلیس آگاهی با حضور در قبرستان، جسد مردی 30 ساله را که با ضربات چاقو 18 نفر کشته شده بود، کشف کردند او یک دزد بلندپایه در تهران بود و در بلوار آیت الله کاشانی پارک یاران تهران قربانی جنایت شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: چندی پیش بود که گروه جنایی برای تحقیقات میدانی پا به بوستان یاران گذاشتند و در این بازپرسی متوجه شدند مقتول با چند نفر درگیر شده است که ازدحام به طرز مرموزی. او را با ضربات چاقو در جریان درگیری لفظی کشتند و عاملان قبل از رسیدن پلیس متواری شدند.

سردار ولی پور گدرزی گفت: تیم پلیس در اولین اقدام با استفاده از روش های نوین کشف جرایم و روش های علمی مخفیگاه تعدادی از مجرمان را هدف قرار داده و در کمترین زمان ممکن چهار متهم را دستگیر کردند.

این افسر ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان حوزه دهم پلیس آگاهی در بررسی های اخیر خود متوجه شدند مرد جوانی به نام نریمان نیز در این درگیری حضور داشته و ضربات شدیدی به مقتول وارد کرده است.

وی تصریح کرد: تیم جنایی پس از دریافت این مهم با اقدامات ویژه پلیسی توانستند متهم را پس از ارتکاب جنایت به شهرستان اسلام متواری و در باغی مخفی کنند که همین امر برای دستگیری مجرم کافی است. یورش و

سردار گدرزایی ادامه داد: متهم در تحقیقات مقدماتی به جرم خود در نبرد خونین یاران بوستان اعتراف کرد و گفت که تنها با ضربات چاقو به دست مقتول اصابت کرده است.

وی افزود: پس از این اعترافات تکان دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران مأموریت یافتند تا با اقدامات گسترده تحقیقاتی، هویت سایر افراد حاضر در این جنگ را شناسایی و برای دستگیری آنها وارد عمل شوند.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: گروه جنایی در بازپرسی دیگر با بررسی های پلیسی هویت و مخفیگاه سه جنایتکار و قاتل فراری را که در این جنگ خونین حضور داشتند، شناسایی و مشخص شد یکی از آنها است. در گذشته او به دلیل اعمال بد گرفتار شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران انتظامی ناحیه دهم پایتخت به زودی در یک عملیات مشترک سه شرور را دستگیر کردند و متهمان در تحقیقات اولیه صراحتا به مشارکت در نبرد خونین پارک یاران اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان برای روشن شدن ضوابط پنهان این پرونده در اختیار دستگاه های بازپرسی تیپ دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری ۳ نفر از عاملان وقوع قتل در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری ۳ نفر از عاملان وقوع قتل در تهران"، کلیک کنید.