ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

به گزارش خبرگزاری EDHA استان سمنان ،آیین نواختن زنگ تربیت‌بدنی و ورزش با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و هیئت همراه، سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان، سیدجمال وزیری مدیرکل و جمعی از معاونان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش به‌صورت متمرکز استانی در دبیرستان دوره اول متوسطه شهید بهشتی سمنان روز  شنبه ۲۸ EDHA ۱۴۰۳ برگزار شد

ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

***از سوی استاندار سمنان تأکید شد:

محیط امن خانه و مدرسه باید قدر دانسته شود/ ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

به گزارش خبرگزاری EDHA استان سمنان ،استاندار سمنان در آیین نواختن زنگ تربیت‌بدنی بر قدر دانستن دو محیط امن خانه و مدرسه تأکید کرد.

استاندار سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش‌آموزان، نامگذاری هفته تربیت‌بدنی و ورزش و تقارن آن با روز تحکیم بنیان خانواده را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: همیشه هم‌چنان که در آیات و روایات اسلامی به‌ویژه در احادیث نبوی و منویات مقام معظم رهبری تأکید شده به لحاظ حفظ سلامتی و ایجاد نشاط اجتماعی، ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد؛ حتی اگر در حد پیاده‌روی انجام شود.

ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

 هاشمی در ادامه از مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، قدردانی و به افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۳۰ پروژه ورزشی استان در هفته تربیت‌بدنی اشاره و اضافه کرد: معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش، نگاه ویژه به حوزه ورزش و سلامت دانش‌آموزان داشته باشند؛ چراکه انسان بانشاطی که صبح خود را با ورزش آغاز کند با مؤفقیت برای تحقق اهداف خود گام برمی‌دارد.

وی یادآور شد: با افتخار اعلام می‌کنیم که پرچم ایران توسط یک بانوی هم‌استانی در میادین ورزشی برافراشته شد و تیم‌های برتر از این استان صعود کرده‌اند و در حوزه ورزش‌های رزمی نیز سمنان، استانِ پیش‌رو در کشور است و این آمادگی را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد.

استاندار سمنان تصریح کرد: در روز تحکیم بنیان خانواده مکلف هستیم حرمت و جایگاه خانواده را که موجب تکریم آن خواهد بود حفظ کنیم و محیط امن خانه و مدرسه باید قدر دانسته شود.

هاشمی در ادامه از دانش‌آموزان سمپاد خواست در کنار تحصیل و رقابت‌های درسی به ورزش پرداخته و در عرصه‌های ورزشی گام‌های مؤفقی بردارند.

استاندار سمنان در بخش پایانی سخنانش نیز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: امید که شاهد پیروزی رزمندگان محور مقاومت و سرنگونی رژیم غاصب و سفاک صهیونیست در روزهای نزدیک باشیم.

***مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

محیط ورزشی آکنده از معنویت، جوانمردی، تقوا، پاکدامنی و مبیّن ارزش‌های اخلاقی و اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در آیین نواختن زنگ تربیت‌بدنی بر معنویت، جوانمردی، تقوا، پاکدامنی و مبیّن ارزش‌های اخلاقی و اسلامی محیط‌های ورزشی تأکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری EDHA استان سمنان، زنگ تربیت‌بدنی و ورزش با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و هیئت همراه، سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان، سیدجمال وزیری مدیرکل و جمعی از معاونان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان، صبح شنبه ۲۸ EDHA ۱۴۰۳ به‌صورت متمرکز استانی در دبیرستان دوره اول متوسطه شهید بهشتی سمنان نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن گرامی‌داشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با اشاره به تأکید حضرت امام‌علی(ع) و امام‌حسین(ع) به ورزش و اهمیت آن برای‌ سلامتی اظهار داشت: محیط ورزشی کشور ما آکنده از معنویت، جوانمردی، تقوا، پاکدامنی و مبیّن ارزش‌های اخلاقی و اسلامی است.

ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

وی در ادامه سخنانش با بیان این‌که سلامتی نعمت بزرگی است که باید قدر دانسته شود، افزود: مفتخریم که جوانان ما در عرصه‌های بین‌المللی و ملی خوش درخشیدند و رتبه‌های بسیار خوبی کسب کردند و این مؤفقیت را به جامعه بزرگ تعلیم و تربیت تبریک گفته و خدا را شاکریم که امروز توانستیم به برکت تلاش‌های ارزنده و حمایت مقامات استانی بسیاری از قله‌های تربیت‌بدنی را فتح کنیم.

وزیری با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی آموزش و پرورش ازجمله بزرگ‌ترین چمن مصنوعی در آینده‌ای نزدیک در شهرستان میامی، مجموعه بزرگ فرهنگی‌ورزشی شهید سیدرضی موسوی در شهرستان سمنان و تعداد زیادی کلاس‌های درس تربیت‌بدنی تصریح کرد: امید که در سال تحصیلی جدید شاهد پویایی و مؤفقیت بیش از پیش دانش‌آموزان استان در عرصه‌های ورزشی باشیم.

***مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

حضور تیم نوجوانان فوتبال گرمسار و بسکتبال سمنان برای نخستین‌بار در لیگ کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از حضور تیم نوجوانان فوتبال گرمسار و بسکتبال سمنان برای نخستین‌بار در لیگ کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری EDHA استان سمنان ،سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان در آیین نواختن زنگ تربیت‌بدنی در ابتدای سخنانش ضمن قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش استان به اهتمام و تعامل بین این دو مجموعه و همراهی هیئت‌های ورزشی، اشاره و اظهار کرد: با ذکاوت و تدابیر هوشمندانه استاندار ورزش‌دوست استان و تغییر نگاه نسبت به باشگاه‌های ورزشی در سطح استان با رویکرد جدید، شاهد حضور لیگ ورزشی برتر نوجوانان فوتبال گرمسار و لیگ برتر بسکتبال برای نخستین‌بار در لیگ کشور بودیم.

ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

علوی افزود: بر مبنای منویات مقام معظم رهبری، تعامل بین دستگاهی ایجاد شده تا موجبات سلامتی و تندرستی را برای ایران آباد فراهم سازیم و امیدواریم که بتوانیم شایسته و درخور شأن مردم این استان، خدمات مناسب ورزشی به جامعه ورزشی ارائه دهیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد"، کلیک کنید.