آماده‌باش دستگاه‌های امدادی در پی هشدار نارنجی هواشناسی

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی در پی هشدار نارنجی هواشناسی

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از آماده سازی تجهیزات امدادی پس از اخطار نارنجی هواشناسی خبر داد.

به گزارش EDHA، حسین ظفری درباره جزئیات این خبر گفت: با توجه به اخطار نارنجی هوای کشور احتمال بارش شدید باران و مسدود شدن راه ها در اکثر استان های کشور وجود دارد. لذا تمامی دستگاه های کمکی در استان ها آماده خدمت رسانی به شهروندان در صورت نیاز هستند.

وی افزود: از آنجایی که احتمال بارش برف در استان های شمالی وجود دارد از شهروندان خود تقاضا داریم در جاده های کوهستانی تردد نکنند و سفرهای خود را به چند روز آینده موکول کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به کاهش قابل توجه دما گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیز اعلام کرده که کشاورزان برای جمع آوری محصولات خود عجله کنند و نگهدارنده کندوها و گلخانه ها نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

ظفری گفت: طی چند روز آینده دریای شمال مواج خواهد بود بنابراین سفر ممنوع خواهد بود.

وی افزود: در منطقه زاگرس دمای هوا به سرعت کاهش یافته است و ساکنان این منطقه باید خود را برای مقابله با سرما آماده کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امیدواریم با همکاری مردم و خدمت رسانی نیروهای امدادی شاهد کاهش خسارات باشیم.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده‌باش دستگاه‌های امدادی در پی هشدار نارنجی هواشناسی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده‌باش دستگاه‌های امدادی در پی هشدار نارنجی هواشناسی"، کلیک کنید.