کشف لاشه قوچ‌وحشی از خودروی شکارچی آرادانی

کشف لاشه قوچ‌وحشی از خودروی شکارچی آرادانی

EDHA/ سیمنان فرمانده انتظامی شهرستان اردن از دستگیری یک شکارچی غیرمجاز و کشف جسد یک گوسفند وحشی در این شهرستان خبر داد.

مهدی سمنگانی مدیرکل این اداره کل امروز (دوم آبان) با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس شهر اردن با تمرکز بر مناطق اطلاعاتی و جنایی، از حضور یک شکارچی غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع رمله مطلع و بلافاصله اقدام به دستگیری کردند اقدام

خبرزایی افزود: در پایان پلیس با همکاری ماموران حفاظت محیط زیست موفق به شناسایی و دستگیری شکارچی متخلف شد و از داخل خودروی شکارچی یک گوسفند تلف شده و مقداری اسلحه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از تشکیل پرونده در این خصوص خبر داد و افزود: این شکارچی متخلف به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

وی با اشاره به همکاری مردم برای مبارزه با متخلفان گفت: همکاری مردم در مبارزه با شکارچیان غیرمجاز به ویژه در مناطق مسکونی نقش بسزایی دارد. مردم بومی، می توانند بلافاصله با پلیس 110 تماس بگیرند

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف لاشه قوچ‌وحشی از خودروی شکارچی آرادانی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف لاشه قوچ‌وحشی از خودروی شکارچی آرادانی"، کلیک کنید.